پرسشهای متداول
کارامل ماگ دارای نماد اعتماد الکترونیکی و نماد اعتماد Pay.ir که از طریق کلیک روی لینک پایین صفحه(فوتر) قابل رویت می باشد.
کلیه سفارشات در اولین روز کاری ارسال میشود.
هزینه ارسال با پست پیشتاز ۳۰,۰۰۰ تومان و هزینه ارسال با تیپاکس ۴۵,۰۰۰ تومان به صورت ثابت میباشد.
هزینههای بستهبندی و ارسال بیش از مبلغهای تعیین شده است، که مابقی توسط کارامل ماگ پرداخت میشود.
ارسال برای سبد خرید بیشتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان رایگان است.
بله، ارسال سفارشات در محدوده شهر شیراز و صدرا با پیک و یا اسنپ باکس در روزها و ساعات کاری انجام می شود.
بعد از ثبت آدرس در صفحه صورتحساب بهصورت اتوماتیک وضعیت حمل و نقل به پیک موتوری تغییر میکند.
هزینه ارسال با پیک موتوری در شهر شیراز ۲۵,۰۰۰ تومان و شهر صدرا ۳۰,۰۰۰ تومان به صورت ثابت محاسبه میشود.
قبل از ارسال با پیک، پاسخگویی به تلفن ثبت شده در فاکتور، ضروری می باشد.
برای لغو سفارش با پشتیبانی محصولات کارامل ماگ تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی ها و اقدامات لازم را انجام می دهند.
بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبتنمایید، توجه داشته باشید سفارشهایی که در ساعات و روزهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین روز کاری به ترتیب پردازش می شوند.
بله، مشتری دلیل مرجوعی را باید تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل مرسوله با پشتیبانی محصولات درمیان بگذارد، در مواردی مانند: اشتباه در ارسال، عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر سایت، آسیب در حین حمل و نقل و کلیه مواردی که در آن کوتاهی از طرف کارامل ماگ یا شرکت ارسال کننده باشد هزینه کالا و هزینه ارسال به حساب کاربر واریز خواهد شد. و مواردی که کوتاهی از طرف کاربر باشد مانند اشتباه در انتخاب کالا و توجه نکردن به تصاویر، آسیب به کالا در حین باز کردن مرسوله، تعویض رنگ و مدل و مواردی از این قبیل. هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر خواهد بود.
برای عودت وجه ابتدا با پشتیبانی محصولات تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنماییهای لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد شد. در صورت لغو سفارش قبل از ارسال، طی یک روز کاری وجه به حساب کاربر واریز خواهد شد، در صورت مرجوع کردن کالا، یک تا دو روز پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، وجه واریز خواهد شد.
کد پستی رو از روی پلاک منزل و یا قبوض آب, برق, گاز, تلفن و یا مراجعه به دفاتر پستی می توانید دریافت کنید.
در صورت داشتن کد پستی صحیح و منطبق با آدرس فرایند پیدا کردن نشانی و دریافت سفارش سریعتر انجام می گیرد و ما برای تسریع در تحویل مرسوله، کد پستی را الزامی کردیم.
این سرویس به دلیل متعهد نبودن اداره پست در توزیع، تاخیر زیاد و برگشت زدن مرسولات بدون توزیع کردن غیر فعال گردید.
در صورتی که کالایی در فروشگاه ناموجود باشد با کلیک روی گزینه “موجود شد به من اطلاع بده” به محض موجود شدن کالا با پیامک یا ایمیل شما را مطلع میکنیم.
متاسفانه چنین امکانی در کارامل ماگ وجود نداره. محصول ارسال شده، اگر در عملکرد اولیه صحیح و سالم نباشه و ایراد فنی و یا ساختاری داشته باشه، مشتری موظفه حتما ظرف ۲۴ ساعت – حتی در روزهای تعطیل – (پس از دریافت مرسوله) ایراد رو به پشتیبانی کارامل ماگ منتقل کنه. در غیر این صورت کارامل ماگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اون نخواهد داشت.
کاربران عزیزی که به اشتباه سفارشی رو ثبت و پرداخت کردهاند موظف اند حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش این مورد رو به پشتیبانی فنی کارامل ماگ اعلام کنند.
در صورتی که هنوز سفارش بسته بندی و پردازش نشده باشد، سفارش لغو و مبلغ فاکتور پس از دریافت شماره کارت/حساب کاربر از طریق پشتیبانی ظرف ۲۴ ساعت کاری عودت داده خواهد شد.