شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

کارامل ماگ وبسایت تخصصی ماگ، فلاسک، قمقمه، تراول ماگ و … با رویکردی کاملا تخصصی، به عرضه و معرفی انواع ماگ و تجهیزات لذت بردن از “نوشیدن” میپردازه. هدف کارامل ماگ عرضه بهترین کالاها و لوازم آشپزخانه است که در عین داشتن کیفیت عالی و متریال مرغوب، قیمت مناسبی هم داشته باشد. کارامل ماگ سخت گیری های زیادی در تامین و عرضه کالاها انجام میده تا در نهایت مشتری و مصرف کننده محصولات، بدون کوچکترین دغدغه یا دردسری بتونه از محصولی که تهیه کرده لذت بره.


 

شرایط مرجوعی و اعلام خرابی محصول

– تمامی محصولات بدون استثنا، پیش از ارسال توسط کارشناس مربوطه تست و بررسی دقیق از نظر سلامت ظاهری میشوند. فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایراد ظاهری و یا فیزیکی، پس از دریافت محصول را نمیپذیرد.

 مرجوعی حتما میبایست با هماهنگی قبلی با پشتیبانی محصولات کارامل ماگ صورت بگیرد و در غیر اینصورت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

– پس از هماهنگی با پشتیبانی برای مرجوع کردن کالا، مشتری میبایست حداکثر ظرف ۲۴ ساعت (به استثنا روزهای تعطیل و پنج شنبه ها) محصول را تحویل پست پیشتاز داده و کد رهگیری پستی را برای پشتیبانی ارسال کند. در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله و کالا نخواهد داشت.

مواردی که کوتاهی از طرف کاربر باشد مانند اشتباه در انتخاب کالا و توجه نکردن به تصاویر، آسیب به کالا در حین باز کردن مرسوله، تعویض رنگ و مدل و مواردی از این قبیل. هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر خواهد بود.

در مواردی مانند: اشتباه در ارسال، عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر سایت، آسیب در حین حمل و نقل و کلیه مواردی که در آن کوتاهی از طرف کارامل ماگ یا شرکت ارسال کننده باشد هزینه کالا و هزینه ارسال به حساب کاربر واریز خواهد شد.

برای مرجوع کردن، کالا رو حتما با تمام لوازم داخل جعبه به حالت اولیه برگردانید و به آدرس پستی که توسط پشتیبانی کارامل ماگ مطرح میشود را با “پست پیشتاز” ارسال کنید.

پس از تایید مشکلی فنی و یا خرابی کالا توسط کارشناس، مبلغ فاکتور ظرف ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. فرایند دریافت شماره کارت از مشتری با پشتیبانی انجام خواهد شد.

– در صورت عدم تایید مشکل فنی کالا توسط پشتیبانی فروشگاه، محصول/سفارش با هزینه پستی خود کاربر، مجدد به کاربر عودت داده خواهد شد.

– ملاک مرجوعی کالا در کارامل ماگ، احراز مشکلی فنی و یا ساختار محصول ارسال شده است.


 
محصول رو استفاده کردم و دو روز بعد خراب شد یا شکست، چطور باید مرجوع کنم؟

متاسفانه چنین امکانی در کارامل ماگ وجود نداره. محصول ارسال شده، اگر در عملکرد اولیه صحیح و سالم نباشه و ایراد فنی و یا ساختاری داشته باشه، مشتری موظفه حتما ظرف ۲۴ ساعت – حتی در روزهای تعطیل – (پس از دریافت مرسوله) ایراد رو به پشتیبانی کارامل ماگ منتقل کنه. در غیر این صورت کارامل ماگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اون نخواهد داشت.


 

سفارشی رو به اشتباه ثبت و پرداخت کردم، روند لغو سفارش و بازگشت وجه چگونه است؟

کاربران عزیزی که به اشتباه سفارشی رو ثبت و پرداخت کرده‌اند موظف اند حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش این مورد رو به پشتیبانی فنی کارامل ماگ اعلام کنند.
در صورتی که هنوز سفارش بسته بندی و پردازش نشده باشد، سفارش لغو و مبلغ فاکتور پس از دریافت شماره کارت/حساب کاربر از طریق پشتیبانی ظرف ۲۴ ساعت کاری عودت داده خواهد شد.

در صورتی که در زمان اعلام شده (حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش و به شرط عدم پردازش و بسته بندی سفارش) کاربر پشتیبانی را از لغو سفارش خود مطلع نکند، کارامل ماگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و سفارش طبق روال عادی، برای خریدار ارسال خواهد شد و به هیچ عنوان به دلیل انصراف از خرید پس گرفته نخواهد شد.


 

شرایط و نحوه ارسال سفارشات

شرایط و نحوه ارسال سفارشات شیراز با پیک: تمامی سفارشات شیراز در صورت امکان در همان روز ارسال و تحویل میشوند و سفارشاتی که پس از ساعت ۱۸ ثبت شوند مطابق اولویت، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال میشوند.

– شایان ذکر است که تمام سفارشات شیراز در بازه زمانی اعلام شده ارسال میشوند و در صورت عدم حضور مشتری برای تحویل مرسوله، هزینه رفت و برگشت پیک به دفتر فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پاسخگویی و یا عدم حضور مشتری برای تحویل گرفتن سفارش، ندارد.

شرایط و نحوه ارسال سفارشات با پست پیشتاز و تیپاکس: تمامی سفارشات پستی تا ۲۴ ساعت کاری پس از ثبت، تحویل اداره پست خواهند شد و پس از ارسال کد رهگیری مرسوله برای شما ایمیل خواهد شد و در صفحه پیگیری سفارش نیز قابل مشاهده خواهد بود.

– فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله های پستی برگشتی ندارد و مسئولیت پیگری و تحویل مرسوله پستی پس از ارسال از طرف کارامل ماگ، تماما بر عهده خریدار است.


 

نحوه پیگیری سفارشات ارسال شده

برای پیگیری سفارشات ارسال شده با در اختیار داشتن ایمیل و شماره سفارش، به صفحه پیگیری سفارشات مراجعه کنید.


درصورتی که پس از مطالعه توضیحات این صفحه کماکان سوال یا ابهامی در رابطه با فرایند ثبت و پیگیری سفارش خود دارید، در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ دهند.