شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

کارامل ماگ وبسایت تخصصی ماگ، فلاسک، قمقمه، تراول ماگ و … با رویکردی کاملا تخصصی، به عرضه و معرفی انواع ماگ و تجهیزات لذت بردن از “نوشیدن” میپردازه. هدف کارامل ماگ عرضه بهترین کالاها و لوازم آشپزخانه است که در عین داشتن کیفیت عالی و متریال مرغوب، قیمت مناسبی هم داشته باشد. کارامل ماگ سخت گیری های زیادی در تامین و عرضه کالاها انجام میده تا در نهایت مشتری و مصرف کننده محصولات، بدون کوچکترین دغدغه یا دردسری بتونه از محصولی که تهیه کرده لذت بره.


 

شرایط مرجوعی و اعلام خرابی محصول

– تمامی محصولات بدون استثنا، پیش از ارسال توسط کارشناس مربوطه تست و بررسی دقیق از نظر سلامت ظاهری میشوند. فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایراد ظاهری و یا فیزیکی، پس از دریافت محصول را نمیپذیرد.

 مرجوعی حتما میبایست با هماهنگی قبلی با پشتیبانی محصولات کارامل ماگ صورت بگیرد و در غیر اینصورت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

– پس از هماهنگی با پشتیبانی برای مرجوع کردن کالا، مشتری میبایست حداکثر ظرف ۲۴ ساعت (به استثنا روزهای تعطیل و پنج شنبه ها) محصول را تحویل پست پیشتاز داده و کد رهگیری پستی را برای پشتیبانی ارسال کند. در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله و کالا نخواهد داشت.

مواردی که کوتاهی از طرف کاربر باشد مانند اشتباه در انتخاب کالا و توجه نکردن به تصاویر، آسیب به کالا در حین باز کردن مرسوله، تعویض رنگ و مدل و مواردی از این قبیل. هزینه ارسال مجدد به عهده کاربر خواهد بود.

در مواردی مانند: اشتباه در ارسال، عدم تطابق کالای ارسالی با تصاویر سایت، آسیب در حین حمل و نقل و کلیه مواردی که در آن کوتاهی از طرف کارامل ماگ یا شرکت ارسال کننده باشد هزینه کالا و هزینه ارسال به حساب کاربر واریز خواهد شد.

برای مرجوع کردن، کالا رو حتما با تمام لوازم داخل جعبه به حالت اولیه برگردانید و به آدرس پستی که توسط پشتیبانی کارامل ماگ مطرح میشود را با “پست پیشتاز” ارسال کنید.

پس از تایید مشکلی فنی و یا خرابی کالا توسط کارشناس، مبلغ فاکتور ظرف ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. فرایند دریافت شماره کارت از مشتری با پشتیبانی انجام خواهد شد.

– در صورت عدم تایید مشکل فنی کالا توسط پشتیبانی فروشگاه، محصول/سفارش با هزینه پستی خود کاربر، مجدد به کاربر عودت داده خواهد شد.

– ملاک مرجوعی کالا در کارامل ماگ، احراز مشکلی فنی و یا ساختار محصول ارسال شده است.


 
محصول رو استفاده کردم و دو روز بعد خراب شد یا شکست، چطور باید مرجوع کنم؟

متاسفانه چنین امکانی در کارامل ماگ وجود نداره. محصول ارسال شده، اگر در عملکرد اولیه صحیح و سالم نباشه و ایراد فنی و یا ساختاری داشته باشه، مشتری موظفه حتما ظرف ۲۴ ساعت – حتی در روزهای تعطیل – (پس از دریافت مرسوله) ایراد رو به پشتیبانی کارامل ماگ منتقل کنه. در غیر این صورت کارامل ماگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال اون نخواهد داشت.


 

سفارشی رو به اشتباه ثبت و پرداخت کردم، روند لغو سفارش و بازگشت وجه چگونه است؟

کاربران عزیزی که به اشتباه سفارشی رو ثبت و پرداخت کرده‌اند موظف اند حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش این مورد رو به پشتیبانی فنی کارامل ماگ اعلام کنند.
در صورتی که هنوز سفارش بسته بندی و پردازش نشده باشد، سفارش لغو و مبلغ فاکتور پس از دریافت شماره کارت/حساب کاربر از طریق پشتیبانی ظرف ۲۴ ساعت کاری عودت داده خواهد شد.

در صورتی که در زمان اعلام شده (حداکثر تا ۱ ساعت پس از ثبت سفارش و به شرط عدم پردازش و بسته بندی سفارش) کاربر پشتیبانی را از لغو سفارش خود مطلع نکند، کارامل ماگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت و سفارش طبق روال عادی، برای خریدار ارسال خواهد شد و به هیچ عنوان به دلیل انصراف از خرید پس گرفته نخواهد شد.


 

شرایط و نحوه ارسال سفارشات

شرایط و نحوه ارسال سفارشات شیراز با پیک: تمامی سفارشات شیراز در صورت امکان در همان روز ارسال و تحویل میشوند و سفارشاتی که پس از ساعت ۱۸ ثبت شوند مطابق اولویت، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال میشوند.

– شایان ذکر است که تمام سفارشات شیراز در بازه زمانی اعلام شده ارسال میشوند و در صورت عدم حضور مشتری برای تحویل مرسوله، هزینه رفت و برگشت پیک به دفتر فروشگاه بر عهده مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم پاسخگویی و یا عدم حضور مشتری برای تحویل گرفتن سفارش، ندارد.

شرایط و نحوه ارسال سفارشات با پست پیشتاز و تیپاکس: تمامی سفارشات پستی تا ۲۴ ساعت کاری پس از ثبت، تحویل اداره پست خواهند شد و پس از ارسال کد رهگیری مرسوله برای شما ایمیل خواهد شد و در صفحه پیگیری سفارش نیز قابل مشاهده خواهد بود.

– فروشگاه مسئولیتی در قبال مرسوله های پستی برگشتی ندارد و مسئولیت پیگری و تحویل مرسوله پستی پس از ارسال از طرف کارامل ماگ، تماما بر عهده خریدار است.


 

نحوه پیگیری سفارشات ارسال شده

برای پیگیری سفارشات ارسال شده با در اختیار داشتن ایمیل و شماره سفارش، به صفحه پیگیری سفارشات مراجعه کنید.


درصورتی که پس از مطالعه توضیحات این صفحه کماکان سوال یا ابهامی در رابطه با فرایند ثبت و پیگیری سفارش خود دارید، در قسمت دیدگاه‌ها مطرح کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ دهند.

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!